Menu

Het verzamelen van kostengegevens

Deel dit artikel:

- Centrale administratie en algemene boekhouding

De verzamelde gegevens worden in de algemene boekhouding verwerkt. Deze verwerking gebeurt via een systeem van hoofdboeken. D.w.z.:

  • Aankoopboek
  • Diversepostenboek (loon –en salarisberekening, afschrijvingen,..)
  • Thesaurieboeken : kasboek, bankboek, wisselboek
  • Verkoopboek

Kenmerkend:

  • Centrale verwerking van alle kosten in algemene boekhouding
  • Nadien detailverwerking voor analytische doeleinden
  • Accuratessecontrole omdat de verwerkte kosten uiteindelijk over dezelfde kostenmassa slaan

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen