Menu

HR Shared Service Centre

Deel dit artikel:

Characteristics:

  • Centralisation of administration & procedures: een kleine groep mensen als belangrijkste doel
  • Based on a “click-call-face approach”: bij een probleem : eerst op het internet kijken, dan bellen naar een callcenter en pas als het probleem echt niet kan opgelost worden krijg je iemand (Face) te zien
  • Adding value by reducing administrative and transactional activities: Doel van het HR Shared Service Center is om al wat transactioneel is op te vangen: waar de relatie niet van belang is: het doet er nie toe wie antwoord als het antwoord maar juist is. Traditioneel: Klassieke HRM processen zoals selectie... ó Transformationele processen: verandering...
  • Strongly ‘e-supported’ or even ‘e-lead’
  • Defining specific service level agreements (SLA’s) upfront

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen