Menu

direct order marketing

Deel dit artikel:

-postorderbedrijven : direct marketeers avant la lettre vb: 3suisses

-zoeken rechtstreeks contact met de klant

-verkoop gebeurt via mailing, catalogi, brieven, telefoon, reclamespots

-1stapsstrategie : bij het eerste contact aankoop uit te lokken

of

meerstapsstrategie: op zoek naar geïnteresseerden

-het aantal antwoordcoupons : up front response

-het aantal kopers: back end response

-op basis van deze 2 kan men zien hoe effectief de reclame geweest is

-soms nog opvolging via telefoon

reminders: zijn erg belangrijk ze doen de klant teruggrijpen naar de catalogus, door een bepaalde promotie

-voordelen voor de klant:

-thuis winkelen, lange garantie, juridisch beschermd

-vergelijking, vaste prijzen, thuis geleverd, bedenktijd, terugzendmogelijkheid

-nadelen voor de klant:

-ziet de artikelen niet, levertijd onbekend, anoniem

Þdatabase is van onschatbare waarde!!

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen