Menu

Massamarketing

Deel dit artikel:

Geïntegreerde communicatieaanpak = zo specifiek mogelijk benaderen van het verkoopresultaat en klantenbinding

Toepassingen van massamarketing : fast moving consumergoods

Bepaald product op de markt met een globale benadering

‘90-alsmaar meer doelgericht

Coca cola en cola light

Doelgroepgericht marketingbeleid

-elke doelgroep wordt op een verschillende manier benaderd

Specialisatiebenadering

Er wordt een bepaald segment benaderd → verhoogde graad van specialisatie

Individualisatie en relatiemarketing

Er kunnen geen doelgroepen worden onderscheiden → elke klant wordt persoonlijk benaderd

Vb: autosector : auto kan je personaliseren

Direct marketing speelt hierop in :

→door de database kan je typerende gegevens opnemen

→hierop wordt de communicatiestrategie en benadering afgestemd

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen