Menu

Profiel van internetconsument

Deel dit artikel:

Pioniers

Dit zijn “early adopters” die als eerste op het internet zaten en vertrouwd zijn met het medium (vb.: doen al aan online bankieren)

Toekomstige kopers

Zijn niet langer dan 2 jaar online en kopen nog niet  nog te weinig vertrouwen

Entertainmentshoppers

Vaak online in functie van entertainment, kopen weinig, laten zich niet gemakkelijk binden en laten zich leiden door impulsen.

Gezelligheidskopers

Kopen voor de gezelligheid  kopen wordt sociaal event.

Efficiency-kopers

Efficiënte koper wil tijd besparen en eist een snelle bezorging van zijn bestelling

Prijskopers

Gemakkelijke prijsvergelijking door transparantie en ze nemen er ook de tijd voor.

Detail-informatiekopers

Verdiepen zich in de aankopen en zetten die onderling op een rijtje.

Relevante artikels

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen