Menu

Indeling volgens strategie

Rationeel-empirische strategie: deze strategie gaat ervan uit dat de doelgroep bereid is om zich door te voorlichtingscampagne te laten beïnvloeden in zijn gedrag, houding en kennis. Dit vooral omdat hij het nut ervan inziet. Vooral informatieve voorlichting (bijv. gordel dragen)

Lees meer...

Volgens de gerichtheid

  • Interne voorlichting: richt zich op personen de organisatie: vb. studenten
  • Externe voorlichting: rich zich op personen buiten organisatie: vb. toekomstige studenten.
  • Neerwaartse voorlichting: gaat uit van voorlichtingsinstantie en richt zich op de bevolking.
  • Opwaartse voorlichting: bevolking geeft signalen aan het bestuur. De overheid leert hieruit en zal daardoor bepaalde maatregelen treffen vb. Witte mars, Dag van nationale rouw,…
Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen