Menu

Crisisaudit

Eerste stap bij voorbereiding is uitvoeren v een onderzoek (=audit). Hierbij worden sleutelgebieden zoals marketing, werknemersrelaties, veiligheidsdeskundigen onderzocht. De resultaten v dit onderzoek geven de belangrijkste probleempunten weer.

Lees meer...

Praten met de media

5 C’s (!!):

  • Concern: bezorgdheid uiten.
  • Clarity: duidelijke informatie naar buiten brengen
  • Control: Controle houden, initiatief nemen, zelfzeker overkomen
  • Confidence: boodschap met vertrouwen brengen
  • Competence: inhoudelijk competentie tonen en weergeven, hoe zij als vertegenwoordigers vd organisatie de crisis zullen aanpakken.
Lees meer...

Communiceren tijdens een crisis

Communiceren tijdens een crisis is zeer belangrijk toch doen veel bedrijven het niet door verscheidene redenen:

  • De noodzaak om eerst alle feiten op een rij te zetten
  • De wens om paniek te vermijden
  • Er is geen woordvoerder=> schrik dat interview gaat mislukken
  • Ze weten niet hoe ze crisis gaan aanpakken
  • Hebben schrik om bepaalde informatie te openbaren
Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed

Advies nodig?

Vraag dan nu een gratis en vrijblijvende scan aan voor uw website.
Wij voeren een uitgebreide scan en stellen een SEO-rapport op met aanbevelingen
voor het verbeteren van de vindbaarheid en de conversie van uw website.

Scan aanvragen